Activitats 2024

Us recordem que per poder assistir a les nostres activitats cal inscripció prèvia a:
activitats@acer-associacio.org.
Indiqueu el número de persones que us acompanyaran i un telèfon mòbil de contacte per comunicar qualsevol canvi d'última hora.

Les reserves es faran per rigorós ordre d'inscripció i finalitzaran un cop reservades les places existents.

L'entitat es reserva el dret de modificar, cancelar o canviar les dates de les activitats per raons meteorològiques o de calendari, i sense assumir cap responsabilitat per fer-ho.

Únicament s'avisarà amb antel·lació a les persones inscrites a l'activitat i es donarà informació a través de la nostra web.

Es recomanable porta aigua, roba i calçat còmode.
ATENCIÓ: Places limitades

PUNT DE TROBADA

El punt de trobada de les activitats al Turó és al carrer Reixac amb el carrer camí de Sant Iscle. Veure enllaç

12 de maig 2024