ACER -ASSOCIACIÓ

"Conèixer i apreciar és el primer pas per respectar i conservar"

Projectes de l'entitat

Seguiment de la biodiversitat

En col·laboració amb diferents entitats ACER participa en programes de seguiment de flora i fauna.
Actualment participa en el seguiment de papallones diürnes (CBMS) realitzant transectes setmanals de març a setembre al Turó de Montcada.

Acord de Custòdia

L'entitat ACER i LAFARGEHOLCIM propietària dels terrenys del Turó de Montcada han signat un Acord de Custòdia.
L'entitat ACER orientarà i assessorarà a la propietat en la gestió de la biodiversitat, conservació del medi natural i la realització d'activitats per donar a conèixer l'espai natural respectant els principis del Pla Estratègic de Gestió Integral del Turó de Montcada i del Pla  d'Ús Públic.

Programa Voluntariat per la llengua.

L'entitat ACER i el Consorci per a la Normalització Lingüística han signat un acord de col·laboració per promoure el programa Voluntariat per la llengua.
Pàgina Consorci