Destacat

Aquí trobareu les notícies que anem publicant.

Itineraris
Proposta d'itineraris dissenyats per la nostra entitat per a diverses activitats i grups.
ITINERARIS

Fotogaleria
Enllaç a les fotos i videos de les activitats que realitzem.
FOTOGALERIA

Turó de Montcada
Hem creat un apartat dedicat a aquest lloc tan emblemàtic i de l'acord de custòdia de la finca del Turó de Montcada.
TURÓ DE MONTCADA

MÉS INFORMACIÓ

Demana informació
Si vols rebre informació de les activitats que tenim programades o qualsevol altre consulta, ompliu el formulari següent.
FORMULARI

Segueix-nos al Facebook

Acer Associació |

Col·laboradors-Patrocinadors
Enllaços dels nostres col·laboradors i patrocinadors.
ENLLAÇOS

Segueix-nos al Twitter

QR

Informació important.

Us recordem que per poder assistir a les nostres activitats cal inscripció prèvia a: activitats@acer-associacio.org. Indiqueu el número de persones que us acompanyaran i un telèfon mòbil de contacte per comunicar qualsevol canvi.

L'entitat es reserva el dret de modificar, cancelar o canviar les dates de les activitats per raons meteorològiques o de calendari, i sense assumir cap responsabilitat per fer-ho.

Únicament s'avisarà amb antel·lació a les persones inscrites a l'activitat i es donara informació a través de la nostra web.

Porteu aigua, roba i calçat còmode.