Territúlia

La Comissió de Territori del COAMB impulsa una nova activitat, les Territúlies. Seran sessions de tertúlia i debat sobre temes d’actualitat relacionats amb la gestió del territori. La primera Territúlia se celebrarà el proper 19 de juliol i tractarà sobre els serveis ecosistèmics: valoritzar la natura per preservar-la o per explotar-la?
Aquest debat versarà sobre com enfocar la posada en valor del medi natural, pel que comptarem amb la biòloga i cap de projectes de l’Associació per a la Conservació de l’Entorn i la Recerca (ACER), Montse López, i l’ambientòleg i investigador a l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental (ICTA-UAB), Francesc Baró.
L’activitat tindrà lloc a la seu del COAMB el 19 de juliol de 18.30 a 20.30h. Us hi esperem!

Cartell PDF | Inscripcions